Myriad
KOSZYK (0)

SPEED COOL
Dachowa 20A, 96-500 Sochaczew, Poland

+48 510 080 441
sklep@myriadparts.pl

WYSZUKIWANIE PRODUKTÓW

KOSZYK (0)

POTRZEBUJESZ POMOCY W ZNALEZIENIU ODPOWIEDNIEJ CZĘŚCI?

Trafiłeś we właściwe miejsce

Nasz zespół jest w stanie zapewnić, że szybko znajdziesz się na drodze do zakupu części najwyższej jakości. Zawsze możesz zaufać Myriad jako partnerowi, który zaspokoi wszystkie Twoje potrzeby w zakresie części do chłodnictwa transportowego.

Zadzwon +48 510 080 441

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty

Towar na wyciagniecie reki. Zarajestruj sie!

Zadzwon +48 510 080 441

REGULAMIN

Regulamin sklepu internetowego

 

§1 Postanowienia Ogólne

 

 

1.1. Niniejszy regulamin reguluje zasady korzystania ze Sklepu Internetowego prowadzonego pod adresem www.myriadparts.pl.

1.2. Sklep internetowy, działający pod adresem www.myriadparts.pl (zwany dalej: Sklep internetowy  [www.myriadparts.pl, myriadparts.com], jest prowadzony przez, Abbey Park Industrial Estate, Romsey, SO51 9DL, Hampshire, United Kingdom Tel: +44 (0) 2380 71 01 68 info@myriadparts.com (zwaną dalej ”Myriad Parts”).

1.3. Dane teleadresowe przedsiębiorcy:

adres pocztowy:  Abbey Park Industrial Estate. Romsey. SO51 9DL, Hampshire, United Kingdom

numer telefonu: tel.: 44 (0) 2380 71 01 68;

adres poczty elektronicznej:  info@myriadparts.com

1.4. Regulamin sklepu internetowego Myriad Parts umieszczony jest nieprzerwanie na stronie internetowej [www.myriadparts.pl ] w sposób umożliwiający Klientom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. Regulamin jest również udostępniany Klientom przed zawarciem umowy.

1.5. Operatorem strony www.myriadparts.pl jest  Speed Cool Naprawa Agregatów Chłodniczych Grzegorz Matela  NIP 5291171363, sklep@myriadparts.pl

§ 2 Definicje

Pojęcia, którymi posługuje się niniejszy regulamin oznaczają: 

2.2. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – jest nią osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,

2.3. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,

2.4. Usługodawca/Sprzedawca – Myriad Parts

2.5. Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony pod adresem  www.myriadparts.pl przez Myriad Parts Ltd.

2.6. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 Kwietnia 1964r. (Dz.U.2020.1740),

2.7. Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym (1) rzecz ruchoma (2) usługa (w tym usługa cyfrowa i inna niż cyfrowa) będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą,

2.8. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2020.344),

2.9. Klient/Kupujący – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje lub planuje dokonać Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego z wykorzystaniem drogi elektronicznej, w tym również, Przedsiębiorcę na prawach konsumenta oraz Przedsiębiorcę,

2.10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, w którym to Klient akceptuje ofertę sprzedaży Sprzedawcy, która zawiera w szczególności cenę, rodzaj, ilość Produktów w ramach Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

2.11. Umowa Sprzedaży –  umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Poprzez Umowę Sprzedaży rozumie się także odpowiednio umowę o dostarczanie towaru ( ruchomości) lub  treści cyfrowych lub usługi cyfrowej (w przypadku Produktów będących treściami cyfrowymi lub usługami cyfrowymi) oraz umowę o świadczenie usług (w przypadku Produktu będącego usługą inną niż usługa cyfrowa).

 

§ 3 Zasady korzystania ze sklepu internetowego

3.1. Ceny wszystkich Produktów w Sklepie Internetowym są cenami netto (nie zawierają podatku VAT) oraz są wyrażone w złotych polskich. Odstępstwa od zasady waluty polskiej są wyraźnie zaznaczone obok ceny Produktu.

3.2. Sprzedawca używa w Sklepie Internetowym Myriad Parts  kodów rabatowych upoważniających do zakupu Produktów z rabatem zamieszczonym na kuponie. Kody rabatowe nie podlegają zamianie na równowartość pieniężną.

3.3. Sprzedawca może wprowadzić w Sklepie Internetowym promocje. Promocje nie łączą się.

3.4. Do złożenia zamówienia w sklepie internetowym Myriad Parts  konieczna jest akceptacja niniejszego Regulaminu.

3.5. Do skutecznego złożenia zamówienia w Sklepie internetowym Myriad Parts konieczne jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu umożliwiające przeglądanie stron internetowych, a także klawiatura lub inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych. Zaleca się korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek internetowych: Firefox, Chrome, Internet Explorer, Microsoft Edge, Opera, Safari dla systemu OS X, itd.

3.6. Strona Sklepu internetowego korzysta z technologii Responsive Web Design (RWD), która dopasowuje treść strony do urządzenia na którym jest ona wyświetlana. Strona Sklepu jest przygotowana do wyświetlenia zarówno na komputerach stacjonarnych jak i również urządzeniach mobilnych.

3.7. Strona Sklepu internetowego Myriad Parts  posiada certyfikat SSL – bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji.

3.8. Przedstawione na stronie Internetowej ilustracje mają charakter jedynie poglądowy.

 

§ 4 Warunki zawierania umowy sprzedaży

 

4.1. Zamówienia w sklepie internetowym Myriad Parts można dokonywać poprzez wypełnienie odpowiednich formularzy dostępnych na stronach sklepu.

4.2. Klient podczas składania zamówienia jest zobowiązany do podania prawidłowych danych firmowych: nazwa podmiotu, NIP, imienia i nazwiska, adresu siedziby , adresu e-mail oraz telefonu komórkowego.

4.3. Po otrzymaniu zamówienia, Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie informuje o przyjęciu Zamówienia do realizacji. Potwierdzenie zamówienie odbywa się poprzez przesłanie przez Sprzedającego do Klienta odpowiedniej wiadomości mailowej na adres podany w formularzu zamówienia. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego, umowa uważana jest za zawartą.

4.4. Udostępnienie oraz utrwalenie treści umowy sprzedaży następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego.

4.5. Dokonywanie Zamówień w Sklepie internetowym Myriad Parts jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.

 

§ 5 Sposób płatności i termin płatności

 

5.1. W sklepie  Myriad Parts istnieje możliwość płatności w jeden z następujących sposobów:

przelew na konto bankowe Sprzedawcy,

za pośrednictwem usług płatniczych dostawców zewnętrznych.

Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu  Myriad Parts zamówienie jest przekazywane do realizacji.

Sklep internetowy Myriad Parts umożliwia wpłatę należności za pośrednictwem następujących zewnętrznych serwisów płatności elektronicznych takich jak:

 

-PayU

-Przelewy24

 

Klient jest obowiązany do dokonania płatności za pomocą jednego z wyżej wymienionych.

§ 6 Dostawa

 

6.1. Zamówione Produkty są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej     i odbywa się pod adresem wskazanym przez Klienta w formularzu zamówienia.

6.2. Czas wysyłki Produktów jest oznaczony na stronach Sklepu internetowych Myriad Parts  wynosi 7 dni roboczych licząc od dnia wpływu środków na rachunek bankowy dostawcy. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby dostawa Produktu nastąpiła   w czasie podanym w karcie produktu w sklepie internetowym. W przypadku niemożliwości dostawy Produktu w wyżej wymienionym czasie, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.

6.3. Dostawa zamówionych Produktów odbywa się za pośrednictwem:

Kurier InPost

Kurier DPD

W momencie przekazania Produktu firmie kurierskiej Kupujący jest powiadamiany o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany w zamówieniu.

Klient może również odebrać zamówiony Produkt osobiście w siedzibie firmy Speed Cool Naprawa Agregatów Chłodniczych Grzegorz Matela. W przypadku odbioru osobistego kupujący nie ponosi kosztów dowozu Produktu.

Koszty dostarczenia Produktu, które oprócz ceny za Produkt ponosi Klient, są podawane na stronie internetowej Sklepu przy składaniu Zamówienia.

W momencie przyjęcia Produktu Klient zobowiązany jest potwierdzić jego odbiór. Od tej pory Produkt staje się własnością Klienta.

 

 

§ 7 Odstąpienie do umowy

 

7.1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w niniejszym paragrafie Regulaminu.

7.2. Aby skorzystać z prawa, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, Klient powinien poinformować o tym Sprzedawcę, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może zostać wysłane pocztą na Speed Cool Naprawa Agregatów Chłodniczych Grzegorz Matela lub drogą elektroniczną na adres mailowy Sprzedawcy [sklep@myriadparts.pl]. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu złożone po terminie, o którym mowa w §7 pkt. 7.1, nie wywołuje skutków prawnych.

7.4. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

dla umowy, w wykonaniu, której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Produkt będący rzeczą ruchomą) – od objęcia Produktu w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu

Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Klient ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany Produkt tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie.

Klient zobowiązany jest do dokonania zwrotu Produktu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 3 dni od daty, w której odstąpił od umowy. Sprzedający może zastrzec, iż w przypadku odstąpienia od umowy, Produkt podlegający zwrotowi zostanie odebrany przez niego lub osobę przez niego upoważnioną. Zwrot Produktu powinien nastąpić na adres: ul. Dachowa 20a, 96-500 Sochaczew.

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

W przypadku odstąpienia od umowy wszystkie dokonane przez Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym), zostaną zwrócone przez Sprzedawcę niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca w porozumieniu z Klientem może ustalić inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się z koniecznością poniesienia przez Klienta dodatkowych kosztów. Jeżeli Sprzedawca nie zastrzegł, że sam odbierze Produkt od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie – na wyraźne żądanie Klienta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Klient, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

Prawo do odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do umów ujętych w art. 38 Ustawy o Prawach Konsumenta, a w szczególności w przypadków umów: (1) o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości; (2) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeni; (6) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo  odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał

Konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy o Prawach Konsumenta.

Postanowienia niniejszego paragrafu 7. Regulaminu dotyczące Konsumenta stosuje się również do Przedsiębiorców na Prawach Konsumenta.

 

§8 Reklamacje

 

8.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz poniższymi postanowieniami Regulaminu. Poniżej wskazane są dodatkowe informacje dotyczące przewidzianej przez prawo odpowiedzialności Sprzedawcy za zgodność Produktu z Umową Sprzedaży:

W przypadku reklamacji Produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. odpowiedzialność Sprzedawcy określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym w dacie sprzedaży., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt zakupiony zgodnie ze zdaniem poprzednim wobec Klienta niebędącego Konsumentem zostaje wyłączona.

 

W  przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub w przypadku skierowania innej reklamacji do Sprzedającego, Kupujący powinien przesłać zgłoszenie pisemnie na adres www.myriadparts.pl lub poprzez e-mail na adres [sklep@myriadparts.pl]

W reklamacji zaleca się wskazać: wadę, jaką zdaniem Klienta Produkt posiada, oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę, datę wystąpienia wady, żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności Produktu z umową lub inne roszczenie Klienta oraz podać dane kontaktowe. Powyższe wymogi mają charakter zaleceń, ich brak nie ma wpływu na skuteczność reklamacji.

Sprzedawca w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do zgłoszenia.

 

§9 Zasady publikowania opinii

 

9.1. Sprzedawca umożliwia na stronach Sklepu Internetowego publikowanie opinii o swoich

Produktach. Opinia powinna być napisana językiem polskim z zachowaniem zasad poprawniej polszczyzny.

9.2. Opinia o Produkcie może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy oraz przez Klienta, który dokonał zakupu opiniowanego Produktu. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Umów Sprzedaży w celu wystawienia opinii o Produkcie. Opinia o Sklepie Internetowym może być wystawiona przez osobę będącą Klientem Sklepu Internetowego.

9.3. Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Klient dodając opinię obowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i dobrymi obyczajami.

9.4. Sprzedawca zapewnia aby publikowane opinie o Produktach pochodziły od jego Klientów, którzy zakupili dany Produkt. W tym celu Sprzedawca wymaga, aby przed opublikowaniem opinii przeszła ona jego weryfikację. Weryfikacja polega na sprawdzeniu zgodności treści opinii z Regulaminem, a co najważniejsze – czy osoba opiniująca jest Klientem Sklepu Internetowego – w tym wypadku Sprzedawca sprawdza,

czy osoba ta dokonała zakupu w Sklepie Internetowym (np. sprawdzając, czy autor opinii znajduje się w bazie Klientów Sklepu), a w przypadku opinii o Produkcie sprawdza dodatkowo, czy zakupiła opiniowany Produkt. Weryfikacja następuje bez zbędnej zwłoki.

9.5. W razie wątpliwości Sprzedawcy lub zastrzeżeń kierowanych do Sprzedawcy przez innych Klientów lub osoby trzecie, czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany

Klient kupił dany Produkt, Sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się z autorem opinii celem wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie jest Klientem Sklepu Internetowego lub dokonał zakupu opiniowanego Produktu.

9.6. Opinie są subiektywnymi wypowiedziami Klientów i nie stanowią opinii Sprzedawcy.

9.7. Kupujący/klient obowiązany jest zamieszczać opinie nienaruszające obowiązujących przepisów prawa ani praw osób trzecich. Ponosi on pełną odpowiedzialność za wypowiedzi umieszczone przez niego w Sklepie Internetowym Myriad Parts.

9.8. Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych opinii lub rekomendacji Klientów oraz nie zniekształca opinii lub rekomendacji Klientów w celu promowania swoich Produktów. Sprzedawca udostępnia opinie zarówno pozytywne, jak i negatywne. Sprzedawca nie udostępnia sponsorowanych opinii.

 

§ 10 Dane osobowe

 

          10.1. Administratorem danych osobowych jest Speed Cool Naprawa Agregatów Chłodniczych Grzegorz Matela

10.2. Zasady ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności sklepu internetowego Myriad Parts dostępnego na stronie www.myriadparts.pl

 

 § 12 Zakup sprężarki

12.1. W odniesieniu do sprężarek regenerowanych obowiązują następujące dodatkowe warunki:

12.1.1. Sprężarkę może montować wyłącznie wykwalifikowany serwis chłodnictwa.

12.1.2. Przed montażem sprężarki Klient powinien upewnić się, że system został całkowicie oczyszczony i zamontowany nowy zawór rozprężny i osuszacz.

12.1.3. Jeżeli wadliwy Kompresor nie zostanie zwrócony w ciągu 14 dni, Myriad zastrzega sobie prawo do naliczenia dodatkowych kosztów.

12.1.4. Zwrócony kompresor musi być dokładnie taki sam jak ten, który został dostarczony i musi zostać zwrócony wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami i szczegółami, w tym:

12.1.4.1. data dostawy;

12.1.4.2. numer seryjny;

12.1.4.3. data awarii; I

12.1.4.4. data instalacji.

12.1.4.5. Sprężarkę należy zwrócić w stanie całkowicie gazoszczelnym, a sprężarka zawierająca wodę nie będzie objęta gwarancją.

12.1.4.6. Dostawca zastrzega sobie prawo do sprawdzenia instalacji Sprężarki zanim Klient zwróci ją ze względu na wadliwość.

§ 13 Jakość produktu

13.1. Gwarancja obowiązuje wyłącznie tych, którzy zakupili Produkt do użytku wewnętrznego. Jeżeli Produkty zostaną odsprzedane, wszelkie dostępne gwarancje tracą ważność.

13.2. Dostawca gwarantuje, że w momencie dostawy oraz przez okres 90 dni od daty dostawy („okres gwarancji”) Produkt:

13.2.1. są zgodne we wszystkich istotnych aspektach z ich opisem;

13.2.2. są wolne od wad materialnych w zakresie projektu, materiału i wykonania;

13.2.3. są przeznaczone do celu wskazanego przez Sprzedawcę.

13.3. Klient ma prawo powiadomić Dostawcę na piśmie w okresie gwarancji, w rozsądnym terminie od wykrycia usterki, wady Produktu, że ​​niektóre lub wszystkie Produkty nie są zgodne z gwarancją określoną w punkcie 13;

13.4. Klient zobowiązuje się Sprzedawcy udostępnić Produkt w celu sprawdzenia usterki

13.5. Klient (na żądanie Dostawcy) zwraca Produkt do siedziby Sprzedawcy na jego koszt,

Sprzedawca naprawi lub wymieni wadliwy Produkt albo zwróci w całości cenę za wadliwy Produkt.

13.6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wadliwy Towar w okresie gwarancji jeśli:

13.6.1. Klient dokonuje dalszego korzystania z Produktu po powiadomieniu Sprzedawcy o wadzie

13.6.2. wada powstała na skutek niezastosowania się Klienta do ustnych lub pisemnych instrukcji Sprzedawcy dotyczących przechowywania, uruchomienia, instalacji, użytkowania i konserwacji Produktu lub dobrych praktyk handlowych w tym zakresie;

13.6.3. wada powstała w wyniku normalnego zużycia, umyślnego uszkodzenia, zaniedbania lub nieprawidłowych warunków przechowywania lub pracy;

13.6.4. Jeżeli w okresie gwarancji w dostarczonym Produkcie ujawni się wada, Klient powinien powiadomić Sprzedawcę tak szybko, jak to możliwe, a w każdym razie w ciągu 14 dni od dnia, w którym Klient odkrył lub powinien był odkryć uszkodzenie, wadę.

13.7. Wymiana serwisowa i gwarancja na produkt regenerowany

13.7.1. Myriad oferuje szeroką gamę produktów regenerowanych na zasadzie wymiany serwisowej, obejmującej 6-miesięczną gwarancję od daty dostawy.

13.7.2. Produkty objęte programem to sprężarki, silniki, silniki elektryczne, silniki i dmuchawy wentylatorów, generatory, płytki elektroniczne i mikroprocesory.

 

13.7.3. Jeżeli przedmiot podlegający wymianie nie zostanie zwrócony w ciągu 10 dni, Myriad zastrzega sobie prawo do naliczenia dodatkowych kosztów.

 

§ 14 Postanowienia końcowe

 

14.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania z ważnych przyczyn zmian w niniejszym Regulaminie. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym jednak niż 7 dni.

14.2. Zmieniony Regulamin wiąże Kupującego/Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest został on prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.

14.3. Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z 18.7.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną podmiot korzystający ze strony Sklepu Internetowego zobowiązany jest do nieumieszczania na tej stronie treści o charakterze bezprawnym.

14.4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mieć będą odpowiednie przepisy Kodeku cywilnego oraz ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta.

14.5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do Sklepu spowodowany czynnikami o charakterze siły wyższej.

14.6.  Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przerw w dostępie do Sklepu spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami polepszającymi funkcjonalność Sklepu.

         14.7.      Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym www.myriadparts.pl

         14.8.           Umowy ze sprzedawcą zawierane są w języku polskim.

         14.9.      Regulamin wchodzi w życie z dniem 01-05-2025.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do Regulaminu.

 

 

 

 

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

[formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy]

 

Adresat:

Speed Cool Naprawa Agregatów Chłodniczych Grzegorz Matela, ul. Dworcowa 20a, 96-500 Sochaczew.

 

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*).

 

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)      Imię i nazwisko przedsiębiorcy (-ów)      Adres przedsiębiorcy (ów)      

Podpis przedsiębiorcy (-ów)      

Data      

20/05/2025

 

ISTNIEJĄCY KLIENT

*Pole Wymagane

NIE JESTEŚ ZAREJESTROWANY?

Jeśli nie zarejestrowałeś jeszcze konta w, kliknij zarejestruj się, aby je założyć.

RESETOWANIE HASŁA

Wprowadź poniżej swój adres e-mail, aby wysłać wiadomość e-mail z prośbą o zresetowanie hasła

Produkty w koszyku

W koszyku znajdowały się produkty z poprzedniej sesji, czy chcesz ponownie dodać te produkty lub opróżnić koszyk i kontynuować zakupy?


Ponownie dodaj produkty do koszyka

LUB

Opróżnij koszyk i kontynuuj


Dodano do koszyka

Przejdź do kasy

Może Ci się również spodobać