Myriad
KOSZYK (0)

SPEED COOL
Dachowa 20A, 96-500 Sochaczew, Poland

+48 510 080 441
sklep@myriadparts.pl

WYSZUKIWANIE PRODUKTÓW

KOSZYK (0)

POTRZEBUJESZ POMOCY W ZNALEZIENIU ODPOWIEDNIEJ CZĘŚCI?

Trafiłeś we właściwe miejsce

Nasz zespół jest w stanie zapewnić, że szybko znajdziesz się na drodze do zakupu części najwyższej jakości. Zawsze możesz zaufać Myriad jako partnerowi, który zaspokoi wszystkie Twoje potrzeby w zakresie części do chłodnictwa transportowego.

Zadzwon +48 510 080 441

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty

Towar na wyciagniecie reki. Zarajestruj sie!

Zadzwon +48 510 080 441

JAKOŚĆ PRODUKTU

Myriad pozyskuje światowe części do chłodzenia transportowego, aby zaoferować wysokiej jakości zamienniki części po konkurencyjnych cenach.

Jesteśmy pewni jakości oferowanych przez nas produktów i potwierdzamy to gwarancją na wszystkie nasze części, która obejmuje standardy branżowe lub nawet lepsze. Szczegóły dotyczące warunków gwarancji można znaleźć na tej stronie internetowej.

Myriad zamierza dostarczać nie tylko wysokiej jakości części naszym Klientom, ale także dbać o to, aby doświadczenie związane z prowadzeniem biznesu z Myriad dokładnie spełniało Państwa oczekiwania pod każdym względem.

Aby poprawić naszą efektywność i tym samym doświadczenie, z którego korzystacie jako Klienci, Myriad uzyskał międzynarodowy standard jakości ISO9001:2015 dla naszego systemu zarządzania jakością. Jesteśmy dumni, że możemy dodać certyfikat ISOQAR Alcumus do naszej strony internetowej.

Część standardu ISO9001 obejmuje Satysfakcję Klienta. Poprosimy Państwa, naszych Klientów, o podzielenie się swoimi doświadczeniami związanymi z korzystaniem z usług Myriad, abyśmy mogli lepiej zrozumieć Państwa potrzeby i zapewnić najlepszą jakość obsługi w przyszłości.

Poniżej przedstawiamy fragment naszej Polityki Jakości, aby potwierdzić nasze zobowiązanie wobec Państwa, naszych Klientów:

a) Utrzymywanie efektywnego systemu zgodnego ze Standardem Międzynarodowym ISO9001

b) Spełnianie wszystkich wymagań klienta, ustawowych i regulacyjnych.

c) Ciągłe doskonalenie skuteczności systemu jakości w celu poprawy reputacji firmy wśród istniejących klientów i promowania firmy wśród nowych klientów.

d) Maksymalizacja satysfakcji klienta z usług świadczonych przez Myriad

ISTNIEJĄCY KLIENT

*Pole Wymagane

NIE JESTEŚ ZAREJESTROWANY?

Jeśli nie zarejestrowałeś jeszcze konta w, kliknij zarejestruj się, aby je założyć.

RESETOWANIE HASŁA

Wprowadź poniżej swój adres e-mail, aby wysłać wiadomość e-mail z prośbą o zresetowanie hasła

Produkty w koszyku

W koszyku znajdowały się produkty z poprzedniej sesji, czy chcesz ponownie dodać te produkty lub opróżnić koszyk i kontynuować zakupy?


Ponownie dodaj produkty do koszyka

LUB

Opróżnij koszyk i kontynuuj


Dodano do koszyka

Przejdź do kasy

Może Ci się również spodobać